תופעת ארגז החול בגוגל

זוהי תופעה שבחודשים הראשונים של העלאת אתר אינטרנט חדש ,הוא בתחילה מופיע ב"גוגל" בעמודים הקדמיים ואחר כך הוא "עף" לעמודים האחוריים של "גוגל" או נעלם בכלל ממנוע החיפוש.

דבר זה פוגע ב- קידום של אתרים חדשים.

יש כמה הסברים לתופעה והם יובאו להלן:

1) "גוגל" רוצה לראות אם האתר רציני או שהוא סתם משמש כקישור לקידום באינטרנט.

2) "גוגל" נותן קרדיט באינטרנט לאתרים ודומיינים וותיקים עד שהוא לומד את האיכות והתוכן של האתר החדש.

3) "גוגל" בודק האם מדובר באתר "ספאם" שבונה דפים וקישורים רק לצורך קידום

אתרים במנוע החיפוש שלו.

4) "גוגל" בודק לאורך זמן את כמות ההיעלמות של הקישורים הכלליים באתר ואת כמות הקישורים שמצביעים לכוון האתר.

5) זוהי תקופה של בחינת והערכת האתר ע"י "גוגל" ובתקופה זו "גוגל" בונה את המוניטין של האתר כדי לדעת היכן למקמו במקום ראוי בקידום באינטרנט במנוע החיפוש שלו.

6) לפני ש"גוגל" מכניס אתר "לארגז החול", הוא בודק תחילה כמה תעבורה ועניין יש מצד הגולשים באתר ושהקישורים שמכוונים אליו לא משמשים רק לקידום באינטרנט של האתר ואז הוא מחליט מתי להכניס אותו ל"ארגז החול" במנוע החיפוש שלו באינטרנט.

7) ניתן למנוע נפילה של אתר לארגז החול באמצעות טיפול מקצועי

*** במנועי החיפוש האחרים "MSN" ו-"YAHOO" (למרות שהם לא דומיננטים במיוחד) לא ידוע על תופעת "ארגז החול". לכן בהתחלה כדאי לעדכן את האתר אצלם , זה טוב לקידום באינטרנט של האתר עד ליציאה מה"ארגז החול" של "גוגל".

דילוג לתוכן