פרסום בגוגל

כאשר מדברים על קידום באינטרנט, חייבים לדבר על פרסום בגוגל. גוגל הינו מנוע החיפוש המוביל בישראל . כ- 92% מהגולשים כשהם מחפשים מוצר או שירות באינטרנט משתמשים בגוגל. ולכן ניהול קמפיין פרסומי בגוגל מאפשר לכם חשיפה מרבית לקהל היעד שלכם.
פרסום בגוגל מאפשר לכם חשיפה ממוקדת לקהל היעד שלכם ובכך מגדיל את היעילות ואת ההחזר על ההשקעה. מדוע? אתם פונים אך ורק לאותם אנשים שחיפשו את המוצר או השרות שאתם מציעים. כלומר אתם פונים למעוניינים בלבד. לכן סיכויי המכירה שלכם גבוהים הרבה יותר מאשר בפנייה לכלל האוכלוסייה.

פרסום בגוגל – מה זה?

פרסום בגוגל הוא אחת מהשיטות של קידום. הוא מופיע בשתי צורות:

1.    קישורים ממומנים או תוצאות ממומנות – מדובר בקישורים בצבע ורוד שנמצאים בחלק העליון ומצד שמאל של דף תוצאות החיפוש של גוגל.

2.    פרסום של מודעות טקסט או באנרים ברשת התוכן של גוגל. רשת התוכן של גוגל מכילה מאות אלפי אתרים, מהאתרים הגדולים והמוכרים ביותר ועד לאתרי נישה במגוון נושאים.

ניתן לבנות קמפיינים פרסומיים משולבים ברשת התוכן ובתוצאות החיפוש, או קמפיינים רק לרשת התוכן.
רוצים לקבל הצעה אטרקטיבית להקמה ולניהול של קמפיינים בגוגל? מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם.

פרסום בגוגל – קמפיין Pay Per Click :PPC

עוד סיבה למה כדאי לכם לפרסם בגוגל, היא שיטת התשלום. כאשר אתם מפרסמים בגוגל אתם משלמים על התוצאות בלבד. כלומר אתם משלמים רק על אותם גולשים שהקליקו על המודעה שלכם ונכנסו לאתר שלכם. בניגוד לפרסום בבאנרים, אין תשלום על חשיפות אלא על תוצאות בלבד.

פרסום בגוגל – תוצאות מיידיות

היתרון של פרסום בגוגל שנקרא בשפה המקצועית גם קידום ממומן, על פני קידום אורגני הוא המיידיות שלו. תוך 24 שעות אתם תוכלו להופיע בדף הראשון של עמוד תוצאות החיפוש של גוגל בביטויים התחרותיים שלכם במקום הראשון. קידום אורגני לוקח זמן (מספר חודשים ) ודורש השקעה רבה באתר ובתכנים שלו. פרסום בגוגל מאפשר לכם לקדם גם אתר של דף אחד.

כלי הפרסום של גוגל – כלי פרסומי מספר אחת באינטרנט

כלי הפרסום של גוגל הולך וצובר פופולאריות ברחבי העולם. מיליוני עסקים גדולים כקטנים ברחבי העולם מתחילים לפרסם בגוגל וכתוצאה מכך הם חווים גידול במכירות וגידול בהכנסות.

היתרונות שלו לעומת צורות פרסום אחרות באינטרנט הם הגורם לגידול. להלן כמה מהיתרונות:

1.  אפשרות פנייה למעוניינים בלבד שנמצאים בתהליך חיפוש אחרי המוצר

2.  אפשרות הצגה של קריאייטיב שונה לכל מילת חיפוש

3.  גמישות בתוכן ובקריאייטיב של המודעות ואפשרות לשנות אותם בקלות ובמהירות

4.  ניתוח נתונים קל ופשוט המאפשר חישוב ROI (החזר על השקעה) בצורה פשוטה, כך שניתן לדעת בדיוק כמה יש להשקיע בפרסום כדי לקבל X הכנסות

5.  אפשרות לעסקים קטנים להתחרות בעסקים גדולים כיוון שהפרסום בגוגל אפשרי גם בתקציב לא גבוה

פרסום בגוגל אדוורדס

כלי ניהול הקמפיינים בגוגל נקרא גוגל אדוורדס – google adwords. זהו הוא כלי ידידותי למדי, אחרי שלומדים אותו שמאפשר לייצר קישורים ממומנים בדף התוצאות של גוגל ומודעות טקסט או באנרים ברשת התוכן של גוגל.

ניהול קמפיינים בגוגל אדוורדס דורש ידע מוקדם. ישנן דרכים שבהם אפשר להוזיל את העלויות לקליק ולהשיג פניות איכותיות יותר. גוגל מתגמלת מפרסמים שמנהלים את הקמפיין שלכם בצורה מקצועית ונכונה. מקצוען פרסום של גוגל ידע לבחור עבורכם את מילות החיפוש הנכונות על מנת לקבל פניות איכותיות. הוא ידע לנסח את המודעות על מנת להעלות את אחוזי ההקלקה עליהם. קמפיין שמנוהל באופן איכותי מקבל מגוגל ציון איכות גבוה ובסופו של דבר גוגל מוזיל עבורו את העלות לקליק. יתכנו 2 מפרסמים על אותו מילה שכל אחד מהם משלם עלות שונה על ההקלקה לפי איכות הקמפיין שלו.

פרסום בגוגל – יאפשר לכם להופיע ראשונים בדף התוצאות ללא השקעה גבוה במיוחד , יאפשר לכם לידים איכותיים ויגדיל את ההכנסות לעסק שלכם.

פרסום בגוגל אדוורדס – איך זה עובד בפועל

שלב ראשון – הקמת קמפיין פרסומי בגוגל.

שלב זה כולל:

  • בחירת מילות מפתח – על מנת לבחור את המילים שיביאו פניות איכותיות בלבד ולא תנועה לא רלוונטית שרק תבזבז את התקציב
  •  ניסוח מודעות – ישנם כללים לניסוח נכון של מודעות בקמפיין גוגל, ניסוח שכזה ישפר את ביצועי הקמפיין ויביא תנועה רלוונטית ואיכותית
  •  הקמת קבוצות מודעות – ישנם כללים לחלוקה נכונה של מילות המפתח לקבוצות, חלוקה נכונה תשפר את ביצועי הקמפיין ואת אחוזי ההקלקה
  •  קביעת עלויות לקליק לפי שיטת המכרז

שלב שני – ניהול קמפיין פרסומי בגוגל

מעקב ובקרה אחרי ביצועי המודעות ואחרי ביצועי מילות המפתח, הסרה של מילות מפתח לא ממוקדות מספיק, עדכון של מודעות שהניסוח שלהם לא מספיק חד, ועוד פעולות רבות על מנת לשפר את ביצועי הקמפיין.

רוצים שהקמפיין שלכם ינוהל על ידי מקצוען? צרו קשר ונשלח לכם הצעה אטרקטיבית.

דילוג לתוכן