יש לא מעט בעלי אתרים שבנו את האתרים שלהם בעצמם, או שיודעים לתכנת (אפילו ברמה הבסיסית) , לכן לפעמים לא כדאי לשלם אלפי שקלים בחודש על מנת לקדם את אתרך. לבעלי אתרים אשר יש להם לפחות ידע בסיסי, אנחנו מציעים מסלול ייעוץ קידום אתרים, במהלכו , נסרוק את אתרכם לכל רוחבו , נבדוק את הקוד לעומק ותקבלו דוח מסודר של הדברים הנדרשים לתיקון האתר , בנוסף תקבלו גם הצעת מחיר מיוחדת לביצוע התיקונים הדרושים במידה ותרצו להשתמש בשירותנו.
חשוב לדעת, לעיתים אתרים הבנויים בצורה לא נכונה או בקוד לא תיקני ידרשו לשינויים מרחיקי לכת שידע בקוד בסיסי אינו מספיק, במקרה כזה, רוב הסיכויים שתזדקקו לשעות רבות של תכנות על מנת לתקן ולסדר את כל הבעיות באתר.
במסלול ייעוץ קידום אתרים, אתם לא חייבים לבחור בנו כמקדמי האתר, כחברה המכירה טוב מאד את התחרות בשוק ואת החברות העובדות בתחום, נוכל לייעץ לכם גם בבחירת חברת הקידום המתאימה לכם, כמובן שנעדיף שתבחרו בנו, אך נשמח לייעץ גם בנושאים אשר לא קשורים לחברתנו.
חלק ממסלול הייעוץ מתייחס גם לבחירת מילות מפתח נכונים לקידום אתרכם , באמצעות ניתוח מלא של האתר שלכם וניתוח סטטיסטיקות גולשים נבנה לכם רשימת מילות מפתח לקידום ונתאים לכם את המילים הייעודיות לדפים באתר.
ייעוץ קידום אתרים – טיפים שכדאי לדעת
זכרו, קידום אתר אינו רק בניית קישורים, יש הרבה מעבר, קוד תקין ואופטימיזציה נכונה הוא הבסיס לקידום נכון וטוב, ללא אופטימיזציה נכונה האתר לא יצליח להמריא למקומות הראשונים בביטויים חשובים, לכן כדאי להשקיע את הכסף בצורה נכונה, לקבל ייעוץ נכון בתחום, ללמוד את כל האפשרויות מכל הכיוונים ולבסוף להחליט את ההחלטה הנכונה.
אל תתפתו להבטחות שווא , איש אינו יכול להבטיח לכם מיקומים מראש, מקדמי אתרים בסופו של דבר, אינם שולטים במנועי החיפוש, הם עובדים על פי ההנחיות שלהם , אף אחד לא מבטיח להם שמחר גוגל לא ישנה את כל האלגוריתם שלו וכל עבודתם תיזרק לפח , לכן חברתנו נותנת לכם את העצה הראשונה בייעוץ קידום אתרים – אם מבטיחים לכם מיקומים – תברחו.
נשמח לענות לכם על כל שאלה , הצעה או בקשה ואתם מוזמנים לפנות אלינו באמצעות טופס הצור קשר שלנו, נשמח לייעץ לכם.
רבים חושבים שאתר מקודם בגוגל זאת זכות שמורה של תאגידים וחברות ענק…
זה ממש לא נכון!
הזמינו שירותי קידום אתרים באינטרנט היום
וגם האתר הצנוע שלכם יככב בראש תוצאות החיפוש בגוגל כבר מחר!!!
הבחירה היא שלכם בלבד:
שהאתר ימשיך לדשדש במעמקי רשת האינטרנט או לתת לו דחיפה משמעותית לכיוון הגולשים הרבים המקבלים שירות אצל המתחרים שלכם.
אתר לא מקודם באינטרנט ניתן להשוות להדפסת כמות עצומה של פליירים או שלטים פרסומיים.
אשר נעולים בכספת ומחולקים רק ללקוחות ותיקים ומועדפים.
ואם זאת לצפות לאפקט ממשא הפרסום.
אופטימיזציית מבנה
- בחינת מבנה האתר ורמת התאמתו עבור מנועי החיפוש
- איתור חסמים המונעים סריקה ואינדוקס נכון
- הכנת דו"ח מקיף של הבעיות ודרכי פתרון
מחקר מילות מפתח
- מיפוי סמנטי והגדרת קהל יעד
- איתור ובחינת מתחרים באותה נישה
- מחקר מילות מפתח המניבות תנועה ממוקדת לאתר
- בניית אסטרטגיה ופעולות נדרשות לקידום האתר
חיזוק המותג ובניית קישורים
- איתור מקורות בנושאים תואמים לנושא האתר
- הטמעת קישורים באתרים אלו אל אתר הלקוח
- הפצת מאמרי אורח באתרים מאותה נישה
חשיפה ברשתות חברתיות
- הקמת פרופילים ועמודים עסקיים ברשתות החברתיות
- הפצת המותג ברשתות facebook, google+, twitter ועוד…
- חיזוק שם המותג וחשיפתו לקהל הרחב
אופטימיזציית תוכן
- טיפול בתגיות מטה חסרות\שגויות
- אופטימיזציית עמודי תוכן לביטויי המפתח
- הוספת תכנים ממוקדים לעמודי מפתח אסטרטגיים
לפני שבוחרים מילת מפתח יש להבין את הרעיון שעומד מאחורי זה.
מילת מפתח צריכה להיות בן 2 – 5 מילים אשר מתארים בצורה הנכונה ביותר את השירות שאתם מציעים באתר.
יש הרבה אנשים שבוחרים מילת מפתח אחת כללית מה שיוצר בעיה בקידום מילת המפתח .
מילת המפתח המורכבת ממילה אחת , נפוצה מאוד בקרב אתרי האינטרנט וכמו כן במנועי החיפוש , מה שמקשה עלינו להשתלב במילת מפתח זו.
אם בכל זאת החלטתם להשתמש במילה אחת , העבודה הולכת להיות הרבה יותר מסובכת וקשה , מכיוון שהתחרות על אותה מילה גבוהה מאוד , וחברות קידום רבות מנסות לקדם את עצמם באותם מילים מה שמקשה על העסק הקטן להתקדם כלפי מעלה בדירוג של מנועי החיפוש.
צוות האתר מאמינים שבחירת צמד מילים אשר מתארות את שירותך יניב פירות מהר יותר מאשר מילה אחת.ישנה עדיפות רבה למספר נמוך של מילות מפתח אשר מתארות במדוייק את השירות באתר מאשר מילות מפתח רבות אשר מתארות רק חלק מהשירות .
מנועי חיפוש גדולים כמו : גוגל , וואלה ועוד… מאמינות באתר אשר מפרסם במדוייק את שירותיו ולא הולך סחור סחור , מה שפוגע בשירות שלהם כלפי המשתמש הפשוט שסך הכל מחפש מידע בנוגע לשירות מסויים.
במילת החיפוש שנבחרה יש צורך להשתמש בחוכמה בתוכן האתר , וזה מכיוון שמנועי החיפוש הרבים לא אוהבים כפילויות באתר , זאת אומרת , חזרה של אותה המילה או הצירוף גורם לדירוג נמוך יותר של האתר מה שיגרום לדחיקה של האתר כלפי מטה במנוע חיפוש